Nettløsninger
For tiden tilbyr vi to forskjellige nettløsninger til våre kunder. Der vi for eksempel gir mulighet til å få tilgang til dokumentene og filene vi har skannet inn.
Du kan lese mer om våre forskjellige løsninger på denne siden.
Kom i kontakt med oss
WebLager® – elektronisk byggesaksarkiv
I samarbeid med de fleste av landets kommuner har vi utviklet en elektronisk byggesaksarkiv – WebLager®. Systemet er utviklet etter ønske og i tett dialog med byggesaksbehandlere og andre interessenter i kommunene rundt om i landet. Det er med på å sikre en relevant og brukbar overflate for administrering og bruk av arkivet i hverdagen.
I tillegg er WebLager® lokalisert på systemene våre. Dette betyr at det alltid er lett tilgjengelig via lynrask fibernett fra serverparken vår. Med den sikrer vi overflødige sikkerhetskopier av alle data. Vi jobber i henhold til de nyeste informasjonssikkerhetsstandardene for å på best mulig måte beskytte tilgangen og gyldigheten av data. Det betyr også at du ikke behøver å ta vare på den komplekse infrastrukturen bak de store datamengdene som et arkiv utgjør. I tillegg kan kommunen selv kontrollere og administrere tilgang til arkivet for både innbyggere og ansatte.
PartnerPortal® – nettbasert dokumentadministrasjon
Etter skanning av et arkiv er det et behov for å få tilgang til dataene elektronisk og unngå at de blir rotete i vanlige mappestrukturer. For dette formålet har vi utviklet ‘PartnerPortal®’, som er et nettbasert dokumenthåndteringssystem.
PartnerPortal® brukes av mange offentlige og private aktører, og det lagres utrolig mye data av forskjellige slag. Systemet kan tilpasses de individuelle behovene til din organisasjon, og gir derfor bedre og enklere tilgang til dokumentene dine. Spesielt i forbindelse med søking på tvers av arkivet, kan dette gjøres i alle dokumenter på få sekunder.
Kom i kontakt med en av våre digitaliserings eksperter
Vi er klare til å hjelpe deres virksomhet med å bli digitalisert. Ring til oss for å høre mer, om hvordan vi kan hjelpe dere.